Cene in plačilni pogoji

Cene

Vse cene so v Evrih in vključujejo davek na dodano vrednost razen tistih, kjer je izrecno navedeno, da so cene brez vključenega davka na dodano vrednost. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije.

Čas veljavnosti ponudbe

Cene v internet trgovini veljajo samo ob naročilu in se lahko spreminjajo brez predhodne najave. Navedene cene v trgovini veljajo samo ob naročilu preko interneta.

(VELJA za tiste, ki imajo tudi fizično trgovino- zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v elektronski in fizični trgovini).

Plačilni pogoji

Plačilo v elektronski trgovini je mogoč le v enkratnem znesku.

Plačati je mogoče:

• S plačilom preko PayPal-a plačajte enostavno in varno preko Paypal-a, ki omogoča tudi plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami (Mastercard, Visa, American Express, Discover network, ...) Ko končate naročilo, vas bo stran avtomatsko preusmerila na platformo PayPal. Če ste že PayPal uporabnik, se lahko prijavite z vašimi uporabniškimi podatki in potrdite plačilo. Če niste registrirani uporabniki PayPal-a, se lahko prijavite kot gost ali odprete PayPal račun in nato potrdite plačilo. V primeru da ima artikel znižano ceno se pri plačilu preko Pay-Pal-a popust zniža za 3%.

Prav tako si podjetje IMODE spletne in kreativne rešitve d.o.o. pridržuje vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina plačila ali plačilnih pogojev brez posebne najave, vsekakor pa je kupec še pred opravljenim nakupom seznanjen tako z načini plačila kot tudi s plačilnimi pogoji in ob opravljenem nakupu v naši elektronski trgovini v njih izrecno privoli.

Zakaj se mi je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno"?

Več razlogov je, zakaj se vam je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno". Glavni med njimi so:

• Naslov plačnika, ki ste ga vpisali v naročilnico, ni enak naslovu na kartici, ki ste jo uporabili kot plačilno sredstvo. Preverite, ali se naslova ujemata. Izplačilo bo v nasprotnem primeru pri preverjanju z ukrepi proti zlorabam zavrnjeno. Taka zaščita varuje lastnika kartice proti zlorabam v primerih, ko je kartica ukradena ali če jo izgubite.

• Številka kartice je napačna. Preverite številko in pri morebitnem ponovnem vpisu številke ne uporabljajte vezajev, pomišljajev ali presledkov med številkami. Na primer: 1234987650 je pravilno zapisana številka kartice, 1234 - 9876 - 50 pa je napačna.

• Datum veljavnosti kartice je napačen. Ujemati se mora z datumom na kartici. Preverite, če se datum veljavnosti iz naročilnice ujema z datumom na kartici.

• Plačilni kartici je potekla veljavnost. Preverite datum na kartici, če morda ni potekla veljavnost vaše kartice.

• Plačilna kartica je preklicana ali prijavljena kot ukradena. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, če je vaš račun še veljaven.

• Kontrolna številka, ki so jo vpiše pri plačilu z kreditno kartico je trimestna in predstavlja zadnje tri številke, napisane na hrbtni strani kartice.

• Presegli ste limit, ali pa bi s tem plačilom presegli limit na svojem računu. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, kakšno je stanje na vašem računu. Če ste na primer v zadnjem času veliko priključno kupovali ali pa ste načrtovali potovanje in pri tem opravili tudi rezervacije, vam je banka verjetno omejila izplačila zaradi drugih izplačil, ki so v teku.

• Če ste vpisali pravilne podatke in je stanje na računu plačilne kartice v okviru dovoljenega, vam pa se še vedno izpisujejo opozorila o zavrnjenem plačilu, so se morda pojavile motnje na zvezi z bančnim sistemom potrjevanja izplačil, ki začasno ovirajo poslovanje. Poskusite še enkrat pozneje ali pa se obrnite za pomoč na izdajatelja kreditne kartice.